Min torsdag!

Ja, idag har det varit det vanliga! Det som brukar hända typ varje torsdag.

Först jobb 9-13.30, sen hem och slappa i soffan till Extreme Home Makeover och efter det bar det av ner till kyrkan för att leka konstnärer med minigänget! :) Vilka konstnärer de var ungarna! Jätte duktiga! :D

Har faktiskt också varit inne på banken idag och skaffat mig ett VISA-kort. Vuxenpoäng till mig där va! ;P hehe..

Men sen har jag faktiskt testat på att baka en vit kladdkaka idag. Hittade receptet på en blogg och jag kände att jag var tvungen att prova tack vare att jag ÄLSKAR vit choklad! :D Och den blev faktiskt helt okej, den lilla biten jag smakade. Men resultatet skulle bli som bäst när den hade stått i kylen över natten så vi får se hur den är imorgon! Hoppas att den är godare då! :)

Tänkte också nämna för er att imorgon kl. 17 bär det av till Vadstena med lägerkonfirmonster för min del och jag kommer att återvända hem på lördag natt. Det är Taizédagar i Vadstena och jag hoppas verkligen att det liknar Taizé för jag saknar det stället så sjukt mycket! Sååå synd att det ligger i Frankrike annars hade jag pallrat mig dit minst 1 gång i veckan! Men det är en himla tur att jag ska åka till Taizé mellan den 12-20 juni! Det kommer att bli UNDERBART! Jag LÄNGTAR såååå! <3

Men nu ska jag kila iväg och borsta tänderna innan jag kryper ner i sängen!
Sov gott!
Puss.

Kommentera här: