The last song <3


(bild: google.se)

Vilken UNDERBAR film! Lätt den bästa filmen jag har sett på ett tag! En riktigt bra film fylld med känslor och oväntade vändningar! Och tårarna bara sprutar ur mina ögon nästan konstant de sista 20-30 minuterna! (Herregud, vilken tur att jag inte såg denna på bion! För jag hade gråtit ihjäl mig framför alla alltså! Det hade varit pinsamt! :P) Då vet man att det är en bra film! :) Jag har sett den 2 gånger och jag är redan sugen på att se den en gång till men det får nog vänta till en annan dag! Jag kan inte lipa mer ikväll! :P

Nej men nu tror jag allt att jag ska kolla om det är något vettigt på tv:n. Kanske börjar det en bra film nu vid 21? Om det inte är det tror jag allt att jag ska gå och lägga mig tidigt! Innan 00.00 idag iaf! (Om det inte är film på tv:n d.v.s.) För jag är faktiskt riktigt trött idag!
Är väl lite sliten efter dansen igår, fick bara sova typ 3,5 timmar inatt och sen jobba 6 timmar på det idag, jag tror allt att jag går på reservenergin nu! Men det är bra för det hämtar energin från fettet! ;) Hahaha!
Dansen var iaf riktigt kul igår! :) Bara att de spelade så högt! Vissa band fattar verkligen inte att man inte behöver spela så högt! Men jag dansade med Micke från träningen igår och det var faktiskt riktigt roligt! Han är duktig! Vi klarade nästan 1 dubbelsnurr! :) Jag dansade också med en slisk som smekte mig på rumpan, USCH! Han dissade jag direkt efter 1 låt! :P Sen dansade jag med en gammal gubbe som var riktigt bestämd och hård i armarna, så det gjorde ont ibland när han gjorde vissa turer och så gjorde han samma turer heeeela tiden så jag blev helt snurrig! :P Sen dansade jag foxtrott med 1 som inte visste var han hade sina fötter! Det var lätt de 2 sämsta foxtrottarna jag har dansat, nej förresten det klassas nog inte ens som foxtrott :P Antingen kunde han inte dansa foxtrott eller så var han full, jag vet inte riktigt vad! :P Hahaha.. Utöver dessa män var det bra danser! :)

Men nu ska jag värma mig lite mat! :) Spaghettilåda får det bli idag, direkt från frysen! ;)

Puss.

Kommentera här: