Kalle Blomkvist och Msn-pepp! :)

Dagen har sett ut såhär på ett ungefär :)
11.00 Vaknar av alamet, funderar starkt på att somna om igen men stiger tillslut upp.
11.15 Sätter på tv:n och sitter där ett tag.
12.30 Kokar mig en kopp te med honung :)
12.45 Sätter på datorn
13.00 Frukost, rostade mackor och fil!
..mer tv-tittande och surfande på datorn..
17.00 Klär på mig
..mer tv-tittande och surfande på datorn..
18.15 Går till affären
19.30 Kommer tillbaka från affären och plockar upp varorna
..mer tv-tittande och surfande på datorn..
21.15 Middag
 (bild: google.se)
21.40 Började kolla på Kalle Blomkvist - Mästerdetaktiven Lever Farligt och sen Kalle Blomkvist och Rasmus. Alltså, Herregud vad söt han dendär Rasmus är, det är ju han som typ gör heela filmen! :)
01.00 Lite msn-chatt med Kalle :) Han behövde prata av sig lite för att bli lite gladare! :) Så jag peppade honom lite! ;) Det är ju det en vän är till för! :)

Och nu sitter jag här i sängen med datorn i knät! Dags för sängen!

Imorgon eller idag när jag vaknar upp igen ska jag äntligen träffa min fiiiiina Amanda igen! :) Det var några veckor sen sist! Så imorgon ska vi åka in till Jönköping och kolla på bio och fika lite :) Vi ska förmodligen se Sex and the City 2 :) Så det blir nog en braaaaa dag! :D


Dagens duktiga: Jag :) Gjorde mig en perfekt middag idag! :) Enchiladas for the WORLD! ;)
Dagens bästa: Kalle Blomkvist-filmerna! :) Astrid Lindgren är lätt den bästa författaren detta land har skådat! :)
Dagens sämsta: Den tunga kassen med matvaror som jag bar hemfrån affären innan! :P
Dagens låt: Wahlströms - Guardian Angel! <3 ÄLSKAR verkligen den låten! :) Hopppas hoppas hoppas att de spelar den på onsdag när jag ska åka och dansa till dem! :)

Sov gott!
Puss.

Kommentera här: