Födelsedagsdans!

Idag har jag jobbat 6 timmar :P Jobbigt, men så är det! Det var ovanligt lugnt idag och det var riktigt skönt faktiskt! :) En helt okej arbetsdag och jag kom iväg i tid från jobbet för en gång skull! :)
Passade också på att handla hem lite saker från affären och hälsa på farmor och farfar efter jobbet när jag ändå var nere på byn! :)

Ikväll bär det iväg mot Björnholmens loge för :D DANS :D till Scotts :) Så blir det lite firande av min morbror på det sättet! :) Han fyller hela 49 år idag! :) GRATTIS! :D

(bild: scotts.nu)

Imorgon kommer det dock bli en jobbig dag :P Börja jobba kl. 09.00 imorgon, det är sååååå roligt (hör min inroni) efter en danskväll! :P

Men nu ska jag ta och värma mig lite lasange! Tack gode Gud för en omtänksam mamma som proppar frysen full med mat när hon inte är hemma! :)
Sen ska jag allt hoppa i duschen, för jag vill inte lukta mat i håret när jag ska ut och dansa :P Usch!

Dagens låt: Du ringde från Flen - Shake! <3
Dagens bästa: DANS IKVÄLL! :)
Dagens sämsta: Inte fått min lööön = dåligt med saldo på kontot! :/

Puss.

Kommentera här: