Bröllopsmusik och vampyrer!

Här strömmar det bröllopsmusik ur högtalarna och jag är på riktigt bra humör! :D
Dagens låt: Butterfly Kisses - Bob Carlisle <3 UNDERBAR LÅT!
(Den ska jag absolut ha med på mitt bröllop någon gång i framtiden!)


Har kollat igenom mängder med bilder från Up-resan för att se vilka jag ska ladda upp på facebook men nu orkar jag inte längre! :P Så bilderna kanske kommer imorgon istället, om inte imorgon så kommer de när jag har tid! :)

Jag har en sak som man bara måste kolla på! Så sjukt roligt! :D Jag ska absolut gå och se denna på bio! :)


Vampyrer suger - en ny vampyrfilm med annorlunda twist! :)
(Fast de riktiga filmerna är MYCKET BÄTTRE!)

Nej nu gjorde allt detta om vampyrer mig sugen att läsa min vampyrbok (Nej jag har inte läst ut den än! :P Det är en bok som tar sin lilla tid denna! :P)

Så nu ska jag allt krypa ner i sängen och mysa med en bok :)

Puss.

Kommentera här: