Malung! <3

Det finns knappt ord som kan beskriva de senaste 5 dagarna! De bästa dagarna på hela året! LÄTT!
Massor med dans, hög mysfaktor, sena nätter, kalla nätter, svettiga danser, maffiga fyrverkerier, nattamat och massor med skratt!
Att det är 51 veckor kvar till nästa dansbandsvecka är svårt att förstå och nu känns det så sjuuuukt avlägset!
Jag har en sån sjuk dansabstinens nu så det inte är klokt!

Tänkte bara berätta det för er! :)

För övrigt händer det inte så mycket!
Jobbar helger, slappar på veckorna och...

Ja, juste! Jag tog KÖRKORT för 2 veckor och 4 dagar sen! :D

Sen har jag kommit in på skolan jag sökte till med! :D Så livet leker och är braaaaa! :D
Så till hösten blir jag en västkustabo! :) UNDERBART! Jag vet med säkerhet att jag kommer att trivas! :)


Men nu ska jag allt ta och krypa ner i sängen och drömma mig bort! Kanske drömma om dans, snygga killen och Malung så att abstinensen stillas liiite iaf! :P

Puss.

Kommentera här: