Leende guldbruna ögon, om du visste vad jag saknar dig!

Det är så himla TOMT!
Ensam hemma i mitt rum, värre kan det inte bli!
Hjärtat VÄRKER och det gör riktigt ONT! :(
En sånhär tomhet- och närhetsabstinens har jag ALDRIG upplevt innan!

Tänker tillbaka på den underbara kvällen jag hade i lördags!
En underbar dans till "leende guldbruna ögon", fyra helt underbara foxtrott på rad och en mysig kram i slutet av kvällen när våra vägar skildes!
Jag kan inte annat än att le och tänka tillbaka på ett par blåa underbara ögon som många gånger mötte min blick och ett riktigt varmt leende som log tillbaka mot mig!

ENSAMHET ÄR DET VÄRSTA SOM FINNS!


Nej nu får jag inte deppa ner mig såhär! Jag får allt ta och gaska upp mig lite och hitta på något roligt istället så att smärtan dövas lite iaf! Undrar vad det är på tv?

Puss.

Kommentera här: