Förtjänt slappardag!

Idag har jag inte gjort ett skit! :P
Sooooov jättelänge, ända till klockan 14.00! ;P Men det kanske berodde på att jag inte gick och la mig förrän kl. 04.00 igår! :P hehe..
Känner mig allmänt seg, lite förkyld och hostar som bara den stundtals. Så jag förtjänade en slappardag idag! ;)
Jag är inne i en hel annan dagsrytm nu efter Malung men det är inte så farligt, bara jag ändrar den till jag ska jobba på lördag! :P Man önskar ju lite att man skulle slippa jobba resten av hela sommaren men det går ju inte, för då får man inga pengar! :P

Dagens kompis: Tv:n
Dagens låt: Om du visste vad jag saknar dig - Sannex <3
Dagens bästa: Syster som köpte hem citron te till mig! :)
Dagens sämsta: Kall om fötterna!
Dagens roligaste: Filmerna från Taizéresan! :D

Men nu ska jag krypa ner i sängen och se om jag kommer upp imorgon klockan 9.00 så jag kan åka till posten och hämta mitt KÖRKORT! :D

Puss.

Kommentera här: