Trettondagsafton!

Jag kom på att jag helt glömt bort att berätta om trettondagsaftons dans förra tisdagen! Och det bara måste jag berätta om!

Runt klockan 12 åkte  jag hemifrån, hoppade på tåget med destination A6 Center! Tänkte om jag kunde hitta lite Rea-plagg.. Det blev iaf ett linne på rea, 50 kr gav jag för det! Sedan blev det en ny svart cardigan för 150 kr och två toppar (en blekt rosa och en mörk grå) med 3/4 arm med puff på axlarna för 99 kr/st. Riktigt snygga! Tack gode Gud för H&M! :) Sen hittade jag ett par örhängen på Åhlens med! Jättesöta!

Efter en helt eftermiddag på A6 bar det sedan av med tåg mot Mullsjö där Henke väntade på mig på stationen! Hem till honom och byta om sen iväg för att hämta upp Eva-Lena, Malene och Ulrika!
Sen bar det iväg från Mullsjö till Skövde där Casanovas och Nova spelade! Och det var überbra och goa låtar från båda banden! :) Speciellt i slutet! (Dumt, för det är då man börjar bli liiite trött i benen och så vräker de på med värsta snabba låtarna :P Man har liiite svårt att hänga med då! :P hehe..)


(bild: casanovas.se)

Det var en riktigt trevlig kväll förrutom när jag blev uppbjuden hela 5 gånger av ett SUPERÄCKEL!!! :S USCH! Han var riktigt stor och fet! Riktigt sliskig med! Usch! :P (Jag ryser bara jag tänker på äcklet!) Jag NEKADE varje gång men ändå kom han tillbaka! Att han inte gav upp liksom efter typ 2:a gången!? Fattar liksom inte! :P

Men det var också en rolig kväll!
Träffade en gammal danskompis, Gustav, som jag inte träffat på över 1 år eller nått! Dansade en sväng med honom och det var riktigt trevligt! :)
Sen var också Emanuel där och han dansade riktigt bra den kvällen! :) Han är jättetrevlig också! :) Lätt att prata med! Och det är ju bra så det inte blir så stelt när man väntar på att nästa dans ska börja! :P

Sen dansade man såklart med Henke och Fredrik! " Mina" goa män! ;) hahaha..
Fick sova över hos Henke för jag hade inte kunnat ta mig hem mitt i natten när vi kom hem. Ögonen slocknade väl kring klockan 4 på morgonen sen upp vid 12 typ! Henke, (bonde som han är) skulle skotta snö, och jag fick följa med! Vilket var roligt för jag har aldrig varit med och skottat snö med en sändär riktig gul snöskottnings"traktor"! En upplevelse att bocka av från "Saker jag ska göra innan jag dör"-listan! ;) hahah..

Det var min Trettondags"helg"! :) Jag gillande den! :)

_______________________________________________________

Dagen idag har bestått av jobb 10.30-14.30! Diska för hela slanten! Men det är ju pengar och erfarenhet det med! ;)
Nu en film, Because I said so tror jag att det blir!

Tomorrow it's friday! Thank you God!

Puss.

Kommentera här: