Godnatt!

Nu är det liksom dags att gå och lägga sig...
Har knappt haft en lugn stund på hela veckan och jag har definitiv inte prioriterat bloggen! Jobbet har möjligtvis varit det lugnaste stället men hemma har det varit kaos med en massa översättningar och sheit till volontäråret! Det har blivit många sena nätter och det är riktigt segt! Inatt får jag iaf sova ca. 7 timmar om jag somnar snart och det är liiite mer än gårdagens 4 timmar! Men nu är allt gjort iaf och det ska postas imorgon! Yes!!
Nu får man bara hoppas att man kommer med liksom! Lite surt om man inte kommer med, för då har man ju bara stressat upp sig på allt dethär i onödan!
Hoppas för mig nu vänner att jag kommer med! Och be gärna en extra bön för mig om ni känner för det! :)


Ja, jag haf iaf jobbat hela veckan och på måndag börjar jag på min nya tjänst! Ja, jag har faktiskt fått ett jobb! Har nämligen tackat ja till en städ- & matlagningstjänst på 50 %, och den gäller ända fram till skolorna slutar! Det är bara 4 timmar om dagen, men det gör inget! Bättre det än att bara bli inringd ibland! Det blir ju en mycket säkrare inkomstkälla nu iaf! Och det är JÄTTE BRA! :)

Sov gott mina vänner! :)

Puss

Kommentera här: