Fredag

Fredagen har innehållt:

Jobb 9-14.30

Sen till affären och lägga på brevet! DET VIKTIGA BREVET! Ansökan är skickad! Nu är det ingen återvändo! :)
Köpte mig en Ben & Jerry glass som belöning med för den hårda veckan! :)

Sen blev det att gå hemåt igen! Lägga sig på sängen, inte göra ett dugg, bara äta godis, kakor och glass! MUMS! :)

Har kollat på "Guds Tre Flickor" hela kvällen! Det är verkligen en sjukt bra serie! Fällde en och annan tår kan jag säga! Kolla på den! Det rekommenderar jag verkligen! SVT play is the sheit! ;) hihi..

Nu har klockan passerat en alltför sen timme! Måste sova nu! Kan hända att jag måste hjälpa till med flytten ner till farmor och farfars lägenhet när jag vaknar! Men jag ska ta mig sjutton sova tills jag vaknar! Det har jag förtjänat efter en helt CRAZY vecka!

Nu ska jag iaf krypa ner i sängen och läsa bok tills ögonen inte kan hållas öppna längre!
Denna boken tänkte jag börja läsa nu! Den låter riktigt bra om man läser på baksidan! Så jag hoppas att den är det med! :)




Och bara så att ni vet så är Melissa Horn sjukt bra! :)
Spotify har varit min enda tröst och vän hela veckan! :) Det gillar vi!

Sov gott!
Puss.
1 Emelie:

skriven

Melissa Horn! <3333

Kommentera här: