Footloose!

ÄÄÄÄÄLSKAR musikalfilmer! Det bara spritter i benen och man vill bara släppa loss precis som de gör i filmerna! Jag skulle nästan kunna ge allt för att kunna lite dansa som dem! Ååååh! Jag älskar slutscenerna mest oftast!



Speciellt denna slutscenen från Footloose! Hur grym är den inte liksom! (Ursäkta kvalitén, kunde inte hitta en bättre version!)
Killen vid 2.25 är helt SJUKT BRA!


Denna slutscenen är också sjukt bra! Vem skulle tacka nej till att dansa med honom liksom?! Ingen! Eller inte jag iaf! Jag totalt ÄÄÄÄLSKAR när han säger "Nobody puts Baby in a corner!" 
Patrick Swayze in my heart forever! <3

_____________________________________________________________________________
För övrigt snackar jag med Mickis på msn nu! Vad jag saknar den flickan! Har inte träffat henne på ett tag nu! Måste träffa henne snart igen! Hon är min solstråle! <3

Men nu ska jag fortsätta att kolla på Band of Brothers! Den bästa krigsserien som någonsin skapats!

Ta hand om er!
Puss.

Kommentera här: