Almost Famous!

Idag tog jag tag i mitt liv!

*Jag jobbade 10-14.30
*Gick in på skoäffären efter jobbet och skulle kolla på löparskor (plus i kanten för mig!) men de hade inga vettiga i min storlek! :P Surt också för det är ju 50% rea på allt i hela butiken för den ska ju upphöra! Kunde jag inte ha fått hitta några vettiga skor där då?!
*Köpte 2 nya böcker på röda korset! Endast 15 kr! Lotta fyndar! ;)
*Hem och åt MAT.
*Sen åkte jag ner och anmälde mig på teorikurs! Så nu ska jag allt ta tag i körkortet! :) Så jag kan komma från denna hålan när jag vill! :P haha.. (plus i kanten för mig!)
*Sen var det att bege sig till farmor och farfars nya lägenhet och måla källarförrådet! Det andra förrådet på en vecka! Jippi! NOT!

Så ikväll har jag bara legat och softat i min säng och kollat på film! :) Det förtjänade jag efter denna dagen ;) hihi..

Jag kollade på ALMOST FAMOUS och det var en riktigt bra film! Se den alla!



A Picture of the Cast! :)

Men sötast av allt ikväll var denna kille! :)


(bilder från google)
William Miller som spelas av Patrick Fugit! Så fina ögon har pojken! :) Filmen är från år 2000 så denna pojk har vuxit upp och blivit en riktigt snygg man också! :D Det gillar jag! Look in His deep GREEN eyes! Awww... I'm Drowning in them! :S OMG! Han är ju bara 27 så det kanske är något för mig att satsa på ;) hehe.. (Jag vill önska Lycka till till mig själv!? haha..)

Nu väntar sängen!
Lite bakgrundsmusik: Hillsong - Till I see you.. Då somnar man gott! :)

Puss

Kommentera här: