Update!

Sorry, jag är verkligen så sjukt dålig på att uppdatera! :P

Det har väl hänt lite grejer sen sist och jag ska försöka att sammanfatta det lite snabbt! :P

Som sagt så var jag i Uppsala på intervju förra veckan om volontärtjänsten i Schweiz och det gick väl bra hoppas jag! Lite svårt att säga vad de tyckte om mig! Och nu går jag iaf runt här hemma och är sjukligt nervös! Jag kan få besked vilken dag som helst nu om jag kom med eller inte! Jag håller tummarna och hoppas som bara den, varje gång jag öppnar mailen. Men som varje gång till min stora besvikelse så har man inte fått mailet! AH! Det är så sjukt jobbigt och jag är såååååååå nervös! :P

Jobb hela förra veckan och denna veckan! Men det är ju inget nytt direkt! ;P hehe..

Och i söndags var det kursen som vanligt, sista kursdagen. :( Men nu på söndag ska vi ha gemensam dans med alla kurser samtidigt! :) Det ska bli riktigt roligt!


Något som jag verkligen ser fram emot är Lördag, för då ska jag och Ida åka till Borås till vår älskade vän Fiia :D Och det kommer att bli så sjukt kul att träffa den flickan igen! :) Det var ett tag sen sist! :P Vi ska sova över med så vi har en massa tid att umgås och prata strunt! ;) hihi.. Det ska bli så himla kul att återförenas med min bebis och frugan! :D <3

Har för övrigt skit ont i ryggen nu igen! Muskelbristning igen! Men jag är erfaren nu, 5:e gången så jag vet hur jag ska hantera det! Knarka ipren, tigerbalsam/liniment och pilatesboll! :) Riktigt bra medicin! ;) hehe..

Men nu ska jag knyta ihop säcken för idag!
Dags för sängen! :)

Puss.

Kommentera här: