1 APRIL!

Inte blev jag lurad idag inte! :P hehe!
Eller lite kanske om man kan räkna med artikeln i tidningen! :P hahahahaha... att jag nääästan trodde på den! ;P PINSAMT!

Helt okej dag på jobbet! :)
Jag mår hyfsat bra! Lite trött bara! Sliten i kroppen efter allt städande på jobbet! :P Det är ju det enda jag gör heeela dagarna! STÄDAR STÄDAR STÄDAR! Jag är snart expert på det! ;) hehehe.. Men hey, vad gör man inte för att tjäna pengar liksom! ;)

För övrigt så invigde vi grillen här hemma idag! FYYY vad GOTT det var! Grillad kyckling! OH! <3

Kvällen spenderades på Odengatan med Josse, Märta och Lydia. Vi kollade på film och hade det mysigt! :) Pratade en massa för vi har inte setts på år och dar typ! :P Vi kollade på filmen "I Hate Valentine's Day" och det var en riktigt rolig och bra film! :) MYSKVÄLL på HÖG nivå! :D

Och för er som vill veta så drar jag till TRYSIL på söndag! Och jag LÄNGTAR snart ihjäl mig! :P Vill åka skidor NU!!! :P


Tänkte bara slänga in en nytagen bild på mig och visa min nya fina sjal! :) Jättehärlig färg och jättemysig! I like it alot! :) <3


Sov Gott!
Puss.

Kommentera här: