20091021

Nu är jag här igen!
Har inte varit hemma i helgen och datorn kändes inte så lockande!

I lördags var bugggänget ute och dansade i kulturhuset i Jönköping!
Dans till Sannex och Divine. Det var faktiskt bra och roligt som vanligt! Men lite jobbigt att dansa i 5 timmar! :P Det kändes i benen dagen efter kan jag säga! ;)

Söndag innehöll shopping med mina favorittjejer Eva-Lena och Nina på A6! :)
Och senare på kvällen drog vi till buggkursen i Mullsjö!

Måndag var det matshopping med morbror och senare buggträning igen!

Tisdag hände inte så mycket, jag bara lagade mat, fisk som för övrigt blev riktigt gott!
(Nästan i klass med mammas fisk! Eller det kanske till och med var det?! :P)

Onsdag, idag, så har jar kollat på lite 7th Heaven (har börjat kolla på 6:e säsongen nu!), varit ute i Åkers församlingshem och hjälpt Madde med junisarna (det var hobbyverkstad idag och jag gjorde ett armband som blev så mäkta snyggt! :D Kanske att det kommer på bild någon gång!) och så har jag även bakat en glasstårta till min kära syster yster som fyller år imorgon! Hela 18 år blir hon den "lilla" plutten!

Nej, nu ska jag återvända till 7th Heaven!

Puss.

Kommentera här: