Shopping.

Nu tänkte jag att jag skulle visa vad jag köpte i Jönköping :)
Hoppas ni gillar det :)



Väska och Top från Åhlens :) Halva Rea-priset! Jag gillar det! <3 Väska för 49,50 och top för 67,50 :)



Två toppar, även dessa från Åhlens. De kostade 67,50 styck. De är sååå värda det!<3



Tröja för 100 kr från Company <3 Termosmuggen är från Rusta och kostade endast 19,90. En BRA investering!



Sedan köpte jag också 8 muggar på Rusta för 5 kr styck. 4 ljusa och 4 mörka! I like them!



Kudde från IKEA. 4 stycken 30x45 cm. Den heter Anja och kostade 19 kr styck.



Presentpapper från IKEA för 29 kr. Det är sååå fint!



Doftljus Tindra, de kostade 19kr styck. De luktar gudomligt! :) <3



IKEA, 3 styck burkar för 29 kr och en filt som heter Ofelia för 139 kr och är hur fin och mjuk som helst! LOVE <3



Skål och tallrik hittade på fyndavdelningen skålen kostade 15 kr och tallriken 11 kr. Så det blev att jag köpte 4 av varje! Det ser ut som att tallriken är jättemörk men igentligen är den halvmörk lila typ :P hah.

Ja det var typ allt jag köpte. :)
Sen lite och godis och mat ute på det!

Lite mycket pengar att göra åt kan man tycka med det var såååå värt det!

Nu väntar sängen!

Love.
1 linn:

skriven

fina grejer du inskaffat dig:)

Kommentera här: