Värnamo!

Heela eftermiddagen har spenderats med mami och farmor i Värnamo.

Köpte en ny klänning på B.Young som verkligen var jätteskön på och givetvis snygg också! :)

Sedan bar det av till Ö&B för lite billig choklad och annat godis!
Där köpte jag också denna tvålen!


Den luktar helt himelskt! Björnbär & Avocado! <3 Verkligen en ny favorit! :)

Sen var det storhandling på Citygross! :P Vi fikade innan vi gick in och när vi satt där bestämde vi att vi skulle köpa en trisslott. Jag gick och köpte en och skrapade, vinst 25 kr x2, gick och köpte en lott till och fick på den lotten 50 kr :) Köpte då en till lott men den blev det ingen vinst på den! Men hade 25 kr i handen och sa; "Jag tar en när vi går ut." och la ner pengarna i fickan. (För det började bli lite pinsamt att gå fram till samma expedit hela tiden :P) Men som sagt så köpte jag en lott på vägen ut och jag skrapade den när vi kom till bilen, på den också 25 kr x2 :D haha! Sån himla tur man kan ha på en dag! :P

Så nu sitter jag iaf här och smaskar på en massa godis och choklad! :) Gott!

Ska nog se på Svenska Hjältar här på datorn nu om det går. Missade ju det igår!

Take care!
Puss

Kommentera här: