Nattuggla!

Det har jag verkligen blivit på senaste tiden :P haha..

Och de 2 senaste nätterna har det berott på att jag har spelat Sims 3 och helt glömt bort tiden :P haha.. Men det är ju så himla roligt! Man bara slukas in i det! Jag har tillbringat hela eftermiddagen och kvällen (paus under idol) med att göra ett hus, det perfekta huset! Och det är fortfarande inte klart! :P hehe.. Och jag lär ju mig fortfarande nya saker om spelet hela tiden, så det är väl därför det tar så lång tid! :P

Förresten så var det fel idol som åkte ut ikväll! Tove skulle ha varit i final istället för Calle! Aja, men man har ju iaf Erik i finalen! :) <3 Så han måste vinna detta! För hur grym var han inte ikväll när han sjöng Run to the hills! Ah, jag dog nästan när han tog den höga tonen! ^^,

Och hur nostalgisk blev man inte när Westlife kom in och sjöng massa gamla låtar! :) De var ju mitt favoritband när jag var 13-15 års åldern! Awww, de är sååå bra! :) <3 Och deras nya låtar är ju helt super! :D Speciellt Straight through my heart!



Bilder på de snygga killarna! :)

Nu ska jag sova så jag kan vakna upp senare idag! :P haha.
Kalas på eftermiddagen, pappas kusin fyller 30!
Sedan på kvällen blir det dans till Wahlströms i Huskvarna Folkets Park! :) Härligt att få dansa lite!

Puss från Nattugglan! :)

Kommentera här: