Nattlig tomtepyntare!

Och jag är uppe, nattuggla som jag är!:)

Tomtarna är påväg upp och pryder vackert min hyllor, Josh Grobans julskiva Noel spelas på högsta volym!<3 (ja, så högt som man kan spela med sovandes människor i rummet bredvid!) Noel är absolut min favorit julskiva! :) Så vacker röst har han den mannen! Aww.. mitt hjärta smälter! <3

Julstämningen kom med rasnade fart innan ikväll när julgranen kläddes tillsammans med syster och hennes pojk! Det blev nog den bästa granen jag har klätt! Jag blev riktigt nöjd! :)

Imorgon tänkte jag göra lite julgodis, jag har ju redan gett mig på julkolan och den blev bra men nu vill jag göra något annat med! Vi får se hur jag lyckas med det! :P

Hur har ni det med julkänslan? Har den kommit än?

Här bjuder jag på en vintrig bild som jag tog häromdagen!


Fortsätter med pyntningen nu!
Sedan sängen!

Puss.

1 Emmelist:

skriven

hehe ja jag och rob ska sova gott. men var mest ironisk mot såna som e helt förälskad i karln. :P



hoppas du får sova gott du med stumpan :D

2 Lorentzon:

skriven

Aww! Tack! :)

3 Emelie:

skriven

Fin bild Lotta! ((:

Kommentera här: