Mina julklappar!

Det funkar inte att lägga in en video.. Ljudet blev så dååligt! :P

Gammal hederlig bild får duga!



1. Wii Sports att dela med min syster! <3 Älskar min bror!
2. Spa-kit
3. Paljettröja från H&M
4. Morgonrock i fleece från KappAhl's herravdelning ;)
5. Parfymer, Christina Aguilera - Inspire och Beckham - Signature for women.
6. Twilight filmen! <3
7. Choklad!
8. Berlocker till armband/halsband från Dag & natt
9. Ring från Dag & natt <3
10. Ringar från H&M
11. Mobil - Sony Ericsson T700 <3
12. Kopp till min finservis Magnolia.

Jag gillar verkligen allt jag fick! :) Det blev en riktigt bra jul, både klappmässigt och känslomässigt! Det kändes dock att det var första julen utan mormor här! </3 SAKNAD!


Nu blir det sängen!
Puss.
1 Tanja:

skriven

fin blogg=) fick en likadan mobil till julklapp bara i rosa=)

Kommentera här: