Lucialockar! <3

Luciatåget gick bra! Vi fick beröm för fin sång (men det får man ju alltid!) Alla var nervösa! Men med tanke på att vi bara övade alla tillsammas 2 gånger så gick det skitbra! (övade 1 timme i tisdags och 1 timme innan luciatåget! :P) Mer övningar nästa år kanske? ;P

Det lilla luciatåget var ju bara bedårande! :) 3 styck ungar från mitt minigäng och körledarens dotter! Såååå söta var dem! :)

Dagen till ära stod jag och lockade håret i 1 timme och resultatet blev såhär! :) Det är nog den bästa lockningen jag har haft och den som har hållt längst! :) Hoppas att den håller tills imorgon så jag kan fota lite :) Kanske med mickis?! :)



Men nu är jag riktigt trött, så nu ska jag sova! :) Sköööönt! Inte ställa klockan, bara sova ut! :) (Ibland, men bara ibland finns det fördelar med att vara "arbetslös"!)

Sov gott!
Puss.
1 Emmelist:

skriven

ja jag såg lite utav reprisen. damn vilken snygg lucia vi hade i år :D



men man fick sig lite julstämning! det är det viktigaste! :)



var det många som lyssnade på er?

2 Jenny:

skriven

Vad härligt:D Jag är lite bitter att jag inte såg ett enda luciatåg. Hehe jo jag vart lite seg igår men idag är det andra bullar ;) Idag har jag t.o.m orkat ta mig utanför dörren :) Haha ja jag håller med dig, han är inte fel den där rob ;)

3 emmelist:

skriven

ja oja! vi har pyntat massor, har ju tom fått upp granen! men mest för att vi kommer vara borta så mkt under och före jul...så vill hinna njuta utav den lite :)

4 Jenny:

skriven

Haha nej jag vet det är riktigt dåligt, jag får göra det för annars är det illa ;) Ja visst är de, väldigt höga, men det är värt att tassarna får lite ont :)

Kommentera här: