Lucia!

Idag är det lucia! En av de mysigaste dagarna på året!

Jag stiger alltid upp tidigt och kollar på luciatåget på morgonen! Det har mamma och jag gjort som en tradition (fast just idag var jag inte hemma med mamma och kollade men jag satt och kollade själv hemma hos morbror!)

Mysig fika under dagen!

Sedan brukar det bära av till kyrkan framåt kvällen för att kolla på luciatåget! Men just iår ska jag inte kolla på luciatåget utan jag ska vara med! Så nu är det brottom! Håret ska fixas och sminket ska på! Sedan vid 4 ska vi va nere i kyrkan och öva! Sen börjar det vid 17.30! Så kom och kolla på oss då! :)
(Jag är inte lucia, men en dag ska jag bli det! Det är en av mina drömmar!)



See you later!
Puss.
1 Emmelistq:

skriven

nej jag har inte fått se ngt luciatåg tråkigt nog. fick iaf ha glitter i håret på jobbet .P



men ska se det klockan 18 på tv:n :) tack för att du skrev tiden!



hoppas det går bra för erat luciatåg!!



kram

2 Jenny:

skriven

Så mysigt det låter:) Är allt bra med dig efter helgen som varit?:)

Kommentera här: