Lotta, en SIMS!

Min kväll och början på natt har bara handlat om Sims 3 :) I LIKE! <3

Sen glömde jag säga innan att jag fick 2 biobiljetter från mitt chefen på mitt sommarjobb i ett brev där hon önskade god jul och gott nytt år! :) Vilken lycka! Så på lördag ska jag allt åka upp och se New Moon på BIO! YES! :D

Men nu ska jag sova, det finns lite planerat på schemat imorgon så jag kan inte sova bort heela dagen som jag annars brukar göra! ;P

Sov gott!
Puss.
1 Emmelist:

skriven

go det gick fint. men hade ett "icke hål men som kan bli ett hål" så dom trodde att dom skulle laga det nu innan det blev hål. så jag har en ny tid i februari. bara att gruva och må dåligt tills dess då :P

2 Maria - livet i Milano ☆:

skriven

åh sims 3 är så roligt =)

3 hannah:

skriven

SV; Härligt att de e bra med dig, jo det är bra med mig oxå tack ;D vart de roligt o dansa då ;D ?

Kommentera här: