God morgon?

Åh, jag är så trött att jag nästan kan lägga mig ner och dööö :P haha..
Men nu är jag uppe och om en timme ska jag iväg med mamma, pappa, farmor och farfar. Vi ska åka in till Jönköping och gå på torget! sen blir det nog lite andra ställen med.

Sen ikväll blir det troligtvis mys med dansgänget! Final i dansbandskampen idag ju! I LIKE! Hoppas bara att Blender, Date eller Zekes vinner för annars vet jag inte vad jag gör!!!

Nu måste jag kila! Hinner inte sitta här mer! Frukosten väntar!

Vi hörs kanske senare idag!
Puss.
1 Emmelist:

skriven

ja men som tur är har jag den där försäkringen. eller abonnemang kanske man ska kalla det.

JAg betalar 400kr per år. Sen behöver jag aldrig betala vid besök eller lagning osv.

Det är ruskigt bra!

2 Emelie:

skriven

Jag gillar Lasse Lindh också, han är illbra! (Y) Jag har köpt rosetten på HM. ((: Fanns i djurmönstrat också. (:

Kommentera här: