Första December!

Jaa, nu sitter jag här hemma hos Kenthan :)
Det blev inget jobb idag så jag slapp åka hem tidigt! Skönt!

Jag mår inte riktigt bra idag.. Har ont i hela kroppen och vet inte riktigt vad det kan vara. Men det är nog inte svinis iaf! Det känns dock som det brukar göra när man ska få feber. Förkyld och slemmig är jag med så det är väl någonting pågång i kroppen min som jag inte riktigt kan styra över även om jag tar massa alvedon! Men jag kan INTE bli sjuk denna veckan! Jag har ju saker att göra! D'oh!

Ikväll blir det nog att titta på Gossip Girl när jag kommer hem :) Och så ska jag testa min nya varma choklad :D mums! (undra om vid har marshmallows hemma?)


Nej, nu ska jag återgå till att kolla på MTV och dammsuga här hos Kenth. Ska springa ner på stan sen och kolla hur det ser ut.. Har inte gått på stan på evigheter nu ju! (Det är nog tur att jag inte har några pengar att shoppa för! ;D)


Puss.

Kommentera här: