1 vecka kvar till jul :)

Oh! Denna tiden är så mysig på året! Jag gillar det verkligen!
Speciellt nu när SNÖN har kommit! Jag blir som ett litet barn i sinnet!
Så imorgon ska jag ut och leka i snön och fota lite! :) Så jag hoppas på bra väder!

Det är också så mysigt att gå på stan och kolla i alla butiker och önska sig saker (som man sedan hoppas att man får i julklapp) Så jag tog en snabb snabb runda på stan idag, sen kom bror och hämtade mig med bilen och vi tog en runda på a6. Men det blev bara en snabb runda på a6 innan jag var tvungen att åka hem för att åka till arbetsförmedlingen på möte.

Och nu sitter jag här hemma i sängen under det tjocka duntäcket och myser, med en stor kartong juleskum som jag köpte innan på Ica för endast 29.90. Ett riktigt superklipp! ;)

En Lotta i julestämning!
Puss.
1 Emmelist:

skriven

haha ja jag höll på dö då jag läste det :D LAP U TO ORGASM :D

2 Emmelist:

skriven

ja jag vet. den är heeeeelt lovely!!! :D men dyr :P



vad gör du då?

Kommentera här: