HIMMELSKA DANSER och Nostalgi! <3

Åh det var helt UNDERBART i lördags! <3
Jag dansade 6 helt underbara danser med en otroligt snygg kille! Jesper tror jag han heter! Åh, jag är helt KÄÄÄÄÄR i hans danser! Hans foxtrottar är helt UNDERBARA! <3 Jag bara blundade och flög med! Åh! <3 Sen vill jag tro att han bara flörtade med mig! Endast mig på heela kvällen! :) För övrigt så är låten "Lyssna till ditt hjärta" med Friends min nya favorit! Det var då han rikitgt kollade in i mina ögon! :) Och jag drunknade!... Awwwww.. ^^,

För övrigt så var Sannex och Nova riktigt duktiga på att spela i lördags! :) Dock är det så surt att jag inte kan följa med nu till helgen eller nästa helg till Huskvarna. Bara för att jag åker upp till fjällen! ÅH! Sååå surt! Jag vill ju dansa med honom igen!


_________________________________________________________

Men nu ska jag berätta en väldigt rolig sak som hände igårkväll, eller inatt om man ska vara exakt! :)
Jag snackade typ 3-4 timmar med mitt ex. Stefan på facebook och msn. Det var hur roligt som helst, vi pratade gamla minnen och skrattade en massa! :) Riktigt kul!
Vi har inte träffats eller pratat på 6 år så det fanns mycket att berätta! :P hehe.. Och vi har nog inte slut på samtalsämnen än!

Oh, herre min gud vilka minnen! Berget, lägerbålet, ja Norgeresan över huvud taget! Första gången han besökte mig, alla telefonsamtal, Nallen, Halsbandet!
OJ OJ OJ OJ!
Vi måste prata snart igen Stefan! :)


_________________________________________________________

Men nu väntar jobbet! ÅH, jag är riktigt seg och trött! :P hehe.. men det är sååå värt det!
Hoppas bara att de har lagat diskmaskinen på jobbet nu! :P

Tjingeling!
Puss.
1 Stefan:

skriven

Oh ja! :) det var verkligen svårt att sluta snacka... men vi måste ha snackat i närmare fyra timmar igår, istället för tre :D såg att klockan var nästan tre på natten när vi stängde ner och var hon inte runt elva när vi bärjade? :P Jag gled runt på ett litet moln på skolan hela dagen idag med leendet fortfarande jättestort efter igår natt :D Har tänkt konstant på allt som hände :) Måtte minnerna aldrig gå förlorade :)



kram stefan

Kommentera här: