4-dagars update!

Nu var det visst 4 dagar sen jag skrev här! Ojdå! :P haha..

Så jag får väl ta och uppdatera er om vad som har hänt i mitt o så hektiska liv! ;) haha..

I tisdags var jag och fina Amanda och kollade på Sex and The City 2 på bio och fikade lite! :) Det var en riktigt mysig och rolig dag! :)Inte nog med det så var filmen GRYMT BRA och ROLIG! :D Alltså, Samantha är ju bäst i hela filmen! :D ASBRA! :) Efter bion och fikan åkte vi hem igen och hon följde med mig hem och vi kollade på ännu en film, Dear John. Så två riktigt bra filmer på 1 dag :) Inte dåligt det! ;)


(bild:google.se)

I onsdags gjorde jag mest ingeting på förmiddagen (läs: sov) och sen tog jag 15-tåget in till Jönköping igen för att möta upp Eva-Lena och Nina för en fika innan dansen! :) Men Eva-Lena fick lite förhinder så det blev bara jag och Nina som fikade :) Sen gick vi upp till dansen där sedan hela gänget anslöt sig :) Det blev en riktigt rolig kväll med helt hyfsade danser! :) Och Wahlströms spelade bra som vanligt! :) Och de spelade min absoluta favoritlåt Guardian Angel och jag bara flög iväg till foxtrottens land! :) In i fotrott-dimman! :D Mitt absoluta favoritställe på denna jord! :)


(bild:wahlstroms.nu)

Igår (torsdag) Vaknade jag upp hos min morbror, tiiiiiidigt på morgonen! :P Eller jag vaknade inte, jag blev väckt av min morbror tjugo i 7, kusinen min hade glömt plånboken när han gick till bussen som han skulle ta till jobbet så det blev lite akutkörning till Norrahammar och det blev jag som fick köra eftersom morbror hade druckit öl på kvällen innan! :P Bra att folk utnyttjar att man har tagit körkort! ;) haha..
Efter den körningen gick jag o la mig igen och sov några timmar till ;) Och sen bara slappade jag hos morbror hela eftermiddagen!
Sen på kvällen bar det av hemåt igen och väl hemma gjorde jag inte något alls, kollade lite på tv, slappade och åt god mat! :)

Idag har jag sovit länge, ätit frukost/lunch hos farmor och farfar :) Soppa, hur gott som helst som vanligt! :) På vägen hem stannade jag till hos min kusin och hennes kille för att se framstegen på deras hus :) Det börjar se riktigt bra ut! :D Och sen var det ju trevligt att hälsa på lite för jag har inte träffat henne på jättelänge! :) Så hos dem fick jag efterrätt kan man ju säga! :) Glass och kolasås! :) MUMS!

Men nu ska jag allt fortsätta att kolla på filmen på tv! Sen blir det sängen för jag ska allt upp och jobba imorgon! :) Hoppas att det funkar bra, det är mycket att tänka på imorgon! :P

Sov gott! :)
Puss.

Kommentera här: