Julkalendertittning!

Idag har stora delen av dagen bestått av mat och julkalendertittning!

Jag har idag haft flashbacks med att titta på gamla julkalendrar! :) Såååååå mysigt!

Har kollat på Kaspar i Nudådalen från 2001 och nu har jag börjat kolla på Julens hjältar från 1999 :) Så underbart! :D Och om jag "slipper" jobba imorgon ska jag också försöka kolla igenom Dieselråttor och sjömansmöss från 2002. Den sista vettiga julkalendern! Om man frågar mig iaf!

Nu har jag en riktig julstämning :D haha.. Och jag skulle lätt kunna ha en jul igen nu! Fast samtidigt känner jag att julen är färdig, klar och riktigt slut! Och imorgon ska den allt kastas ut! För imorgon har Knut namnsdag och julen dansas ut för denna gången! Men om mindre än ett år är den här igen! Som jag längtar! :)

Idag har vi också firat pappas kusin Fredrik som fyllde 25 år så vi var bjudna dit på smörgåstårta! MUMS! :) Jag tog faktiskt 3 bitar! :P Men det är ju så himla gott! Kan inte motstå! ;)
Kunde inte heller motstå att köpa några bitar godis när vi var på affären! :P Ajabaja Lotta!


Nu ska jag iaf fortsätta att titta på Julens hjältar och försöka smälta allt jag har fått i mig i min mage idag! :P (Önska mig lycka till!) Sen blir det allt sängen.. Kanske att jag jobbar imorgon! Vi får se!

Godnattpuss.

Kommentera här: