Ny design & körlektion

En ny härlig vårdesign! För nu är jag såååå trött på vintern! Vill ha vår! Önskar att snön ska smälta bort och blommorna komma fram igen och smycka världen! Denna ihärdiga vinter! Snälla vinter var över nu!


Jobbet idag var väl inget speciellt, inget märkvärdigt hände. Fick städa heeela dagen idag, och bakom spisen var det inte rent ska jag säga er! USCH USCH USCH!

För övrigt hade jag min första körlektion igår, det gick väl okej för att vara första gången i en helt främmande bil med en annan människa än pappa bredvid! :P hehe.. Fick typ 3 motorstopp (ett på ett väääldigt olämpligt ställe! :P), men det får väl alla någon gång! ;) hehe.. Men Gabbe var shysst och det kändes bra efteråt ändå! Nästa lektion är redan bokad, 29 mars är det dags igen, så det är bara att sätta igång o öva på det ha sa att jag skulle öva på! KÄMPA KÄMPA LOTTA! För jag ska bara ta körkort innan juni månad är slut! Det har jag lovat mig själv! Och det är ett löfte jag kommer att hålla!


Nu ska jag iaf stänga av datorn och krypa ner i sängen, fortsätta läsa "En vampyrs bekännelse" om jag kan hålla mina ögon öppna det vill säga!


Sov gott!
Puss.

Kommentera här: