Fotodag med inslag av fylletaxi!

Idag har jag gjort liiite mer än igår! ;)
Idag har jag till och med klätt på mig riktiga kläder och orkat mig i duschen! ;P haha..
Man kan ju inte vara ofräsh hela tiden! :P
Och för att uppdatera känner jag mig mycket bättre i halsen och hostan är nästan borta! :) YEY! :D Det är nog tack vare det underbara teet med honung i! :D (Kanske är det ett litet verk av hostmedicinen! ;))

Idag har jag träffat mina underbara vän Mickis! :) Jag tagit kort på denna vackra kvinna i sin kompletta brandmansutrustning! ;) Hon är en riktig cooling hon! ;) Och vi satte en hel del tuffa poser så det blev riktigt bra bilder alltså! :)

Sen har jag också varit fylletaxi åt min bror, eller jag är det fortfarande för jag ska åka tillbaka och hämta dem igen när krogen stänger vid 2! :P


Syrrans kompis får idag det hederssamma "Dagens citat" detta skrev hon på en lapp för några år sen när de lekte affär och den lappen hittade jag idag :D, hon var nog inte så bra på stavning ;): "Lånekåt på familjefilmer". HAHAHAHAHAHA... Jag höll på att grava ihjäl mig när jag hittade det! :D HAHAHA..

Dagens bästa: Att jag får köra lite bil! :)
Dagens sämsta: Min bilkörning! :P haha..
Dagens låt: Sannex - Right here waiting for you! <3

Och här bjuder jag på en bild på de fina grabbarna i Sannex :) Han längst till höger, sångaren, Andreas Olsson är en riktig läckerbit med en röst som en GUD! :D MUMS! :)

(bild: sannex.nu)

Nu ska jag snart åka in mot Jönköping igen för att hämta bror med bihang i min fylletaxi igen! ;)
Sen blir det allt sängen när jag kommer tillbaka så att jag kan gå upp vid 10 imorgon så jag kan hämta mitt körkort (ja, jag skulle ha hämtat det idag men jag försov mig och när jag väl vaknade var inte bilen tillgänglig) :P

Sov gott!
Puss.



P.s. JAG SAKNAR MALUNG!<3.... D.s.

Kommentera här: