Hope for Haiti!

Nu sitter jag här och kollar på en gala om Haiti mitt i natten!
Det är verkligen helt sjukt det som har hänt! Man kan inte riktigt förstå vad som har hänt!
Verkligen bra av så många kändisar att medverka! Det känns som att de verkligen bryr sig! För det borde alla verkligen göra i en situation som denna! Det känns som att man inte kan göra så mycket, men de säger gång på gång att det lilla är mer är tillräckligt! De behöver små viktiga saker! Saker som de inte har nu, saker som kan avgöra om en människa får leva eller dö! Och DET är INTE ACCEPTABELT att det är så! Vi måste hjälpa till!
Kom igen nu folket! Nu hjälper vi dem!
Det är så mycket bättre att ge dem 50 kr istället för att köpa godis till filmen på tv ikväll!
Det ska jag ta mig sjutton göra!
Jag önskar att jag kunde vara där och stötta människorna och hjälpa till med vad som helst!
Alla kan vi göra något! Gör framtiden ljusare för befolkningen på Haiti!

För att citera Martin Luther King, "Om vi förlorar hoppet, förlorar vi livskrafen!"


(bild:google)

Hope for Haiti, NOW!



_______________________________________________________________________________

Tröttheten är här nu! Snart sängen!
Imorgon väntar en dag av Teoriplugg och ifyllning av ansökan till Volontäråret! Det är ett måste!

Take care!
Puss.
1 I s a b e l l a:

skriven

SVAR: Tack för att du skrev vilken din favorit var utav Marabou smakerna! Nu ligger resultatet uppe på min blogg vilken som var populärast...



Kram :)

Kommentera här: