Hemma igen!

Nu är jag hemma igen! Eller jag kom hem igår men då orkade jag verkligen inte göra ett skit! Gick typ och la mig direkt när jag kom hem!

Hela lägret har varit roligt, väldigt litet (få deltagare) och mysigt! :)
Nyårsafton var iaf en underbar och rolig dag! :)
Och jag dygnade! D.v.s var uppe hela nyårsnatten! Var vaken från kl. 07.10 på nyårsafton till ca. kl. 15.30 på nyårsdagen, så jag var uppe i 32 timmar i sträck! Nytt rekord! :P haha.. Inte så vettigt av mig kanske, men jag gjorde det!
Men sen igår klockan 15.30 till idag kl. 09.15 sov jag som en stock! Haha, helt sjukt liksom! Sova nästan non stop i nära 18 timmar! HELT SINNES! Och det var nog rekord i att sova längst för min del! ;) haha..

Tänkte också säga GRATTIS till den nya kommittén! Amanda, Rasmus, Adam, Karin och Sarah! :) Lycka till med nästa VM!

Men nu är jag iaf uppe och hyfsat påklädd. Morbror, hans blivande hustru och kusinerna kan trilla in här vilken sekund som helst.

För övrigt är min kropp helt förstörd! Och jag har den mest sjuka träningsvärk jag någonsin har haft i mina vader! Det gör så sjuuuuukt ont så fort jag tar ett steg, eller bara rör på mig en ynka bit! Ajajaj! Ryggen har jag nog också liite träningsvärk i! :P STACKARS MIG! ;) haha. Men jag ska be mamma om en massage senare! För det skulle vara sjukt skööönt!

Puss från en riktigt seg Lotta!
1 em.:

skriven

Vilken snygg blogg du har stumpan!!!! något gav alla multimedia lektioner med rooos ;);) miss you

Kommentera här: