Wahlströms - bästa danskvällen på länge!

Kvällen igår var den roligaste på väldigt länge!

Jag fejkade en astmaattack för att slippa dansa en till dans med den sämsta dansaren jag någonsin dansat med! HAHA :D (plus att han bara stirrade på mina bröst! usch!)
Sedan skrämde jag upp en nybörjare med att säga att jag undervisade i bugg och han fick verkligen ett sånt skräckuttryck i ansiktet! haha. Man kunde typ se i hans ansikte att han typ tänkte "Fan, jag har bjudit upp en expert!" Men han fick iaf godkänt av mig!

Sen gnussade jag med Henke! Och det är ju en grej i sig :P haha.. Men det gick väldigt bra för att vara första gången för oss båda :P haha.. (vi lärde oss det från ett videoklipp vi såg tidigare på kvällen! :P)

Sen snackade jag om en SNYGG KILLE med Malin. Sedan slutade det med att Malin dansade med honom och hon kom tillbaka hur lycklig som helst och sa att hon hade varit i himlen och vänt, så bra var han på att dansa antagligen! Jag han inte haffa honom innan kvällen tog slut! (han blev väldigt populär och fick inte ens kliva av dansgolvet den sista timmen typ :P) Så nästa gång ska jag haffa denna kille! För aldrig att man glömmer hans ljuvliga ansikte! Och jag vill ha en himmelsk dans! :)

Sovdags nu. Det kanske blir jobb imorgon! :P

Puss
1 Emmelist:

skriven

vad roligt att du vill vara med :D

haft en bra kväll då? :)

Kommentera här: