Ny design!

Jag gillar den skarpt! :) *stolt över det jag har gjort!*
Det är fortfarande lite fix och trix innan den är helt klar! :)

Så nu ska det bli en ny era! Min blogg ska bli bättre!

En rolig sak är att jag och tjejorna (Eva-Lena och Nina) troligen ska till Ulricehamn och heja på våra vänner som ska tävla i bugg där då! En liten roadtrip liksom! :D

Och sen på söndag är det ju Luciagudstjänst i kyrkan kl. 17.30 och det gillar jag! Så kom och kolla då om ni vill höra mig sjunga en bit! ;) hihi..

Men nu väntar sängen! :)

Puss.
1 Emmelist:

skriven

åh vad gott med julbord :D jag vill också ha!



va ere för smycken du köpt då?

2 Ness:

skriven

designen va jätte fin :D

3 Ness:

skriven

hihi tack så mkt! :)

Jag bor i umeå vars bor du?

just nu har jag en sony ericsson w595 men mamma beställde hem en sony ericsson s312 och den ska jag ha en månad sedan ska jag få en Iphone av pappa :)

för min nuvarande mobil ser jag inte min skärm på..

4 Ness:

skriven

ne men den kommer o går, men till veckan ska till bli -14 så då hoppas jag på skit mycket snö :D

Men i våran fjälls stuga är det 2meter typ och -23.

jaha okej mysigt :)

haha jo det kan jag förstå :D alltid roligt med nya mobiler

5 Emmelist:

skriven

tack för din röst :D



pigg och alert idag då?

6 NIKLAS:

skriven

http://emmelist.blogg.se/2009/december/finalisterna-i-dagens-blogg.html#comment



RÖSTA PÅ MIG!

JAG ÄR NR 4!



OM DU RÖSTAR FÅR DU EN LÄNK TILL DIN BLOGG I ETT INLÄGG AV MIG PÅ LÖRDAG SOM TACK! ;)

RÖSTA RÖSTA RÖSTA!



TÄVLINGEN GÅR UT IKVÄLL KL 18:00 SÅ SKYNDA OCH RÖSTA PÅ NIKLAS NR 4!

Kommentera här: