Nattlig tomte!

Natten är här. Alla i huset sover utom jag!

Om 8 timmar ringer min klocka och då ska jag upp! Slå in julklappar till alla barnen i junisarna och minigänget! Det blir ett rejält jobb! :P Julavslutning för båda grupperna denna veckan. Junisarna imorgon (eller idag om man ska ha rätt) och Minigänget på torsdag!
Awww.. Jag kommer inte få träffa "mina" barn på över en månad! :(


Har också funderat på vad jag ska ge alla i familjen för julklapp? Pappas julklapp är klar och mammas är nästan klar. Med vad ska man ge syster och bror?!
Aja, kanske lite tidigt att tänka på det nu. Jag kan ändå inte köpa något före den 23:e iaf! För pengar existerar inte på mitt konto för tillfället! :P Haha.

Nu ska denna lilla tomte slå in sig själv i det stora mysiga täcket och sova några timmar! (för det behöver hon!) För kanske man har tur att vakna som ett nytt fräscht paket av självförtroende och motivation!

Puss.

Kommentera här: