Julkola

Nu har jag bakat?! Eller kan man säga så när man rör ihop ingedienser i en gryta bara? Neeej... Det får bli att jag har gjort JULKOLA efter detta receptet!


Och jag lyckades! Det är ett smärre mirakel att det inte brände fast! :P haha..
Så väntar jag bara på att kunna äta den! :D

Så medans jag väntar blir det nog att jag bygger lite på mitt hus på Sims! :)

Puss.
1 Emmelist:

skriven

mm samma här!! jag måste verkligen vända på dygnet :P

2 NIKLAS:

skriven

Hej.

Nja, det var väl en dag då mina ben började domna lättare och lättare.

jag kunde typ sitta normalt och helt plöstligt så domna båda benen av, flera gånger per dag och obehagligt. jag hade även näsblod då och då,

vaknade en natt av att näsan blödde.. :(



Så det var där därför det hela med viktminskning började för mig del.



Men jag är riktigt glad nu i efterhand att allt det där hände! :)

Vilken jäkla skillnad det är på personlighet!

Mycket piggare, gladare och aktivare! :D

förut jag var soffpotatisen nr1..



Önskar dig en bra inspirationskälla..



Att börja blogga när man ska börja träna och gå ner i vikt är riktigt bra då du får så mkt respons på din träning och du känner att du vill visa upp bättre resultat hela tiden!

En viktblogg helt enkelt.

Good Luck!

Kommentera här: